Ranč Ramarin Loyalty Program
Ranč Ramarin Loyalty aplikacija je vaša digitalna propusnica za svijet ekskluzivnih pogodnosti i nagrada. Kao član našeg loyalty programa, za svaki posjet i korištenje usluga na našem ranču dobivate bodove koje možete pretvoriti u vrijedne nagrade.
Pridružite se Ranč Ramarin loyalty programu danas i započnite svoje putovanje prema nagradama i nezaboravnim iskustvima!
Pogodnosti naše loyalty aplikacije
Bodovi i nagrade
Jednostavno korištenje
Personalizirane obavijesti
Posebne pogodnosti
Online rezervacije
Ušteda novca
Kako funkcionira
Preuzmite aplikaciju
Kreirajte račun
Skupljajte bodove
Uživajte u nagradama
Često postavljana pitanja
Što je Ranč Ramarin Loyalty aplikacija i čemu služi?
Ranč Ramarin Loyalty aplikacija je program vjernosti koji vam omogućuje skupljanje bodova za korištenje usluga na Ranč Ramarinu, koje možete zamijeniti za nagrade, popuste i besplatne usluge. Aplikacija također omogućuje online rezervacije aktivnosti poput jahanja, tenisa i mini golfa.
Je li aplikacija besplatna za preuzimanje i korištenje?
Da, aplikacija je potpuno besplatna za preuzimanje i korištenje. Nema skrivenih troškova za članstvo u programu vjernosti.
Koje uređaje podržava aplikacija?
Aplikacija je dostupna za iOS i Android uređaje. Možete je preuzeti s App Store-a za iOS uređaje ili s Google Play Store-a za Android uređaje.
Kako se registrirati za Ranč Ramarin Loyalty program?
Za registraciju trebate preuzeti aplikaciju, kliknuti na “Registriraj se”, unijeti obavezne podatke (ime i email adresu), kreirati lozinku i prihvatiti uvjete korištenja i pravila privatnosti.
Koja je minimalna dob za korištenje aplikacije?
Aplikacija je namijenjena osobama starijim od 16 godina. Osobe mlađe od te dobi trebaju imati pristanak roditelja ili zakonskog skrbnika za korištenje aplikacije.
Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke u aplikaciji?
Svoje osobne podatke možete promijeniti u odjeljku “Moj profil” unutar aplikacije. Tu možete ažurirati ime, prezime, email adresu, broj telefona i ostale podatke.
Kako skupljam bodove putem aplikacije?
Bodove možete skupljati na nekoliko načina: skeniranjem računa iz restorana Ranč Ramarin, sudjelovanjem u anketama, rezervacijama i korištenjem usluga, te kroz program preporuke prijateljima.
Kako mogu skenirati račun za dobivanje bodova?
U aplikaciji odaberite opciju “Skeniraj račun”, dopustite pristup kameri ako je potrebno, i zatim uslikajte svoj račun iz restorana Ranč Ramarin. Sustav će automatski prepoznati fiskalne podatke i dodijeliti vam odgovarajuće bodove.
Koliko vrijede bodovi?
Vrijednost bodova je definirana na način da je vrijednost 1 boda jednaka vrijednosti od 1 EUR (1 bod = 1 EUR).
Imaju li bodovi rok trajanja?
Informacije o roku trajanja bodova možete pronaći u aplikaciji ili kontaktirati korisničku podršku. Općenito, preporučujemo redovito provjeravanje stanja bodova.
Kako mogu rezervirati aktivnost putem aplikacije?
Za rezervaciju aktivnosti, odaberite opciju “Rezervacije” u aplikaciji, zatim odaberite željenu aktivnost (jahanje, tenis, mini golf, itd.), datum i vrijeme, te potvrdite rezervaciju. Možete platiti bodovima, na licu mjesta ili putem generirane uplatnice (za određene aktivnosti).
Mogu li otkazati rezervaciju i kako?
Da, rezervaciju možete otkazati kroz aplikaciju u odjeljku “Moje rezervacije” odabirom određene rezervacije i pritiskom na opciju “Otkaži rezervaciju”. Obratite pažnju na pravila otkazivanja koja mogu varirati ovisno o usluzi.
Koje dozvole aplikacija traži i zašto?
Aplikacija traži pristup kameri (za skeniranje računa i QR kodova), pohrani/galeriji (za učitavanje slika računa), internetu (za osnovnu funkcionalnost) i obavijestima (za slanje informacija o ponudama i rezervacijama).
Kako zaštititi privatnost svojih podataka u aplikaciji?
Vaši podaci su zaštićeni sukladno našim Pravilima o privatnosti. Preporučujemo korištenje jake lozinke, redovito ažuriranje aplikacije i ne dijeljenje pristupnih podataka s drugima.
Što ako zaboravim lozinku?
Ako zaboravite lozinku, na ekranu za prijavu odaberite opciju “Zaboravili ste lozinku?”. Zatim unesite svoju email adresu i slijedite upute koje ćete primiti putem emaila za postavljanje nove lozinke.
Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun?
Svoj korisnički račun i sve povezane podatke možete izbrisati putem aplikacije u svom profilu u postavkama. Alternativno, možete kontaktirati našu korisničku podršku.
Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja ili probleme s aplikacijom?
Za sva dodatna pitanja ili probleme možete kontaktirati našu korisničku podršku putem emaila na info@ranc-ramarin.hr ili telefonom na +385 91 549 22 37.